måndag 20 augusti 2012

A working monday

Måndag igen. Idag har jag jobbat "på riktigt". D var tvungen att köra den stora till läger på dagen, så jag och den lilla blev hemma. Vi lekte där nere och han va impad över när vi lekte med T's bayblades. Så det har gått bra. När D kom hem, körde vi till en lekplats i en liten park och lekte där en liten stund. Sen hem och käkade lunch.

Igår pratade jag med T & D om allt här hemma. Om deras förväntnigar på mig, och de besvarade alla mina frågor jag hade. Det känns som vi är på samma plan, och de verkar lita på mig när det kommer till barnen. 

T (pappan sa) "You can do whatever you want, as long as it is what I want you to do" Hahaha.. 

Men allt känns bra i alla fall, och förhoppningsvis kommer jag in i rutinerna snabbt denna veckan för nästa vecka kör jag solo :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar