lördag 4 augusti 2012

Champangefrukost en torsdag?

 I torsdags var jag i Svedala på HairMoment för att bli snygg i håret av min fina vän! På bilden ser ni ni hur ljus jag var när jag kom dit.
L hämtade upp mig hemma klockan sju på morgonen för att släppa av hennes sambo o så hade vi bokat klockan åtta på salongen. Jag hade vin med och jordgubbar (som även L hade med sig) Vi startade dagen med vin och jordgubbar tillsammans med NRJ på radion. Sen var det dags - jag skulle bli "a red-head". (Nej, inte pippi-rött, utan mer åt Molly Sandén-rött".
Jag blev otroligt sjukt nöjd med färgen och jag känner mig riktigt snygg! Jag tror att jag ikväll kan ta en bild där ni bra ser färgen, tar jag nu hemma ser det bara typ svart ut.

Ikväll är det grisfest i Sövestad och OJ! som jag har längtat! Ikväll blir min sista fest innan jag reser iväg och DET ska firas (eller hur man nu ser det;)


 Taggad är jag i alla fall! Outfit och egobilder får bli till morgondagens inlägg, jag tänkte ta med kameran ikväll så där kan nog bli några riktigt fina! :)

Ha en underbar lördag gott folk!
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar