måndag 13 augusti 2012

Framme i New Jersey..

OJ oj oj! Vilken dag!

Gick upp klockan kvart i tre i Trelleborg hemma hos mamma och pappa. Halv fyra körde vi mot Kastrup. Planet från danmark till frankfurt skulle ta ca en timme, vilket det gjorde. Sen hade jag nästan fyra timmars väntan i Tyskland innan flyget mot New Jersey skulle ta av.

Väl i Frankfurt mötte jag upp 3 tjejer som också åker genom STS och vi har hållt sällskap hela resan. Genom pass-kontroll och bagage-kontrol. Känns skönt! Nu är vi flera stycken svenskar som håller ihop.

Just nu är klockan 20,45 i USA men 6 timmar fram hemma (vilken tid jag egentligen är på), så ni kan själv tänka er tröttheten.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen i säng. Imorgon ringer hotelltelefonen klockan 06.00 och då ska man stiga upp. Redo för kurs och utbildning. Men på kvällen blir det en rundtur i New York - som jag längtar!

Hoppas ni alla har det bra :)

Bye!
T

1 kommentar:

  1. Skönt att resan gått bra och att du äntligen är framme. Många spännande dagar väntar dig nu;) var rädd om dig. Puss min älskade dotter.

    SvaraRadera