lördag 25 augusti 2012

Liten blir stor och sen liten igen..

Fick bilderna mamma tog på flygplatsen dagen då jag skulle rese iväg på mitt livs äventyr. Jag har känt mig så otroligt vuxen och mogen för den här resan ända sen jag bestämde mig för att åka. Men när jag stod vid säkerhetskontrollen på Kastrups flygplats kände jag mig plötsligt så otroligt liten. Att säga hejdå till mamma och pappa var något av det jobbigaste jag varit med om gällande den här resan. 

I sju månader har jag planerat och förberett mig både mentalt och fysiskt att åka iväg. Jag har känt att detta har varit helt rätt beslut att ta, men ändå så har det varit jobbigt att behöva säga hejdå. Det är ett stort steg att ta, men bara på dessa, snart 2 veckor jag har varit hemifrån, har jag lärt mig otroligt mycket. Jag har sett och upplevt en massa spännande saker och fler ska komma. 



T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar