fredag 24 augusti 2012

Elefanter, kinamat och bilkörning

Idag har vi varit iväg på Zoo:et. Jätte-trevligt! Vi åkte på någon form av tåg, som passerade förbi en del av zooet. Så jag fick se bl a en tiger, noshörning, elefanter och hjortar av olika slag. 

Efter turen där va alla trötta så vi beställde kinamat istället för att laga. Tillsammans med kina-maten fick vi "fortune-cookies" (vilket jag aldrig smakat eller upplevt). Det är en kaka, och inuti finns en lapp som handlar om din framtid typ. På min lapp stod det "your moods signal a period of change" Så otroligt passande! :) Sjukt egentligen! 

Allt är bra här i alla fall, idag har jag haft en ledig idag, vilket faktiskt har varit ganska skönt! 

Just det! Jag provade köra bil idag också, första gången i en automatiskt driven bil. Varje gång jag skulle stanna för en stop-skylt, ville jag sätta dit vänsterfoten för att trycka på kopplingen. Så det kändes lite konstigt. Men det va roligt! (: 

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar