söndag 12 augusti 2012

Avfärd om 16 timmar..

Nu räknas det inte månader, det räknas inte veckor och det räknas inte heller dagar. Nu snackar vi timmar. I denna minut när jag sitter här och skriver, handlar det om 16 ynka timmar kvar innan jag beger mig för att ha ett spännande år i USA!

Jag har tagit förväl av många nära och kära, tårar har fallit men jag har också skrattat mycket.

Jag vill passa på att tacka alla som hjälp mig med diverse saker. Flytt, städning, tippen ja, allt! Tusen tusen tack till alla er! Utan er hade detta blivit mycket jobbigare att genomföra.

Jag är så otroligt tacksam över att jag har så fina vänner och en så fin familj! <3

Men nu är det dags att ta en paus i vardagslivet och köra racet i New York. Önska mig lycka till, för nu drar jag! :)

T

1 kommentar:

  1. Klockan är 08.00 och måndag, nu har din fantastiska resa börjat ;) Lycka till och ha det undebart "over There". Vi är stolta över dig. Älskar dig.

    SvaraRadera