tisdag 7 augusti 2012

Ett tårfyllt hejdå..

Var på middag hos min kollega ALO och hennes familj. Hon bjöd på tacogratäng, tror jag det hette :) Jättegott, trevligt sällskap och allt som vanligt.

Jobbigt bara när jag skulle gå hem. Eftersom de åker iväg till Stockholm och vi ses inte mer innan jag åker. Dem har liksom varit som en extrafamilj för mig. Ställt upp med familjemiddagar, greys-sällskap och poolhäng på trädäcket. Kommer sakna dem alla så otroligt mycket och det känns tomt i kroppen när man vet hur lång tid det dröjer innan man ses igen.

Men tiden kommer att gå fort, för oss alla. Innan vi vet ordet av det så är det juletid och nästan bara ett halvår kvar. Och efter julen längtar vi efter våren och sommaren och även då går tiden snabbt.

Saknaden är stor redan!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar