fredag 2 december 2011

Andra luckan

2:a december idag. Jag provade gå till jobbet idag (hade trots allt bara fyra timmar att avverka) Men det gick sådär. Har ont i magen fortfarande, tror visserligen det är för att jag inte ätit så mycket, men jag kämpar på! När jag kom hem stod mamma utanför, hon skulle till af och till willys, så jag hängde på. Tänkte jag kunde köpa en sån där grandiosa pizza för att få ner mat i magen.
Jag orkade inte hela, men efter den och en timmes vila känns det nu lite bättre.


Andra luckan i julkalendern, vilket innebär andra avsnittet av årets julkalender "tjuvarnas jul". Jag personligen tror att årets julkalender kan bli riktigt spännande :) Jag är trogen julkalender-tittare :) Klicka på länken ovan, så kan du också se dagens avsnitt :) 

Kvällen skulle egentligen spenderas med R men jag ställde in med tanke på att jag inte är helt kry. Kan vara ganska skönt att vara hemma och ta det lugnt. Det är en dag imorgon också. Hon förstod som tur var :)
 Så ikväll blir det filmkväll med mig själv :)

Vad som sker i morgondagen är inte planerat än, men där dyker säkert upp något skoj :)
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar