fredag 23 december 2011

Lille-jul och uppesittarkväll

Ny hårfärg, ny frisyr..
Vaknade runt nio idag, såg julkalendern i sängen på svtplay i mobilen :) Härlig start!
Sen klädde jag på mig, fixade nya frissan, sen cyklade jag ner till stan. Inte för något särskilt utan bara mest för att gå en runda och göra något nu på förmiddagen. Mysigt, massor med folk som i sista minuten skulle inhandla se sista julklapparna och den sista maten.

När jag kom hem gjorde jag frukost, lunch eller vad man kallar första måltiden halv ett på dagen. Efter det gjorde jag ytterligare en sats av mina snickers, fast denna gången med nougat på toppen tillsammans med marabou mjölkchoklad - tror det kan bli mummsfillibabba!

Syrran kommer och hämtar mig runt halv fem, då blir det mini-jultallrik hos dem och sen är det uppesittarkväll tillsammans med BINGOLOTTO! Kanske blir detta ett sätt att fira lillejul? :)

Imorgon är det den stora dagen - JULAFTON!

Om någon hittar min julfeeling, så ring! :)

T - sometimes I wish I never met you, but then sometimes i don't.

1 kommentar: