tisdag 6 december 2011

Lucka 6

Sjätte idag, dagarna bara springer iväg.
Dagen idag har varat mellan 8-16:30 sen gick jag hem och började tvätta, handlade och sen lagade jag mat. Nu har jag precis ätit min middag. Det blev fisk med kokt potatis och kokta morötter, kall sås och sallad :) Idag kom även min "mat i veckan"-kasse.
Tror att jag får avboka nu nästa som ska komma. För jag har så mycket mat, hinner inte äta den.

Blev ingen träning idag, utan jag har satt upp mig på ett morgonpass på fredag istället, börjar klockan 13.00 så tänkte jag kunde sticka ner på morgonen där istället :) Blir nog bra.
På fredag ska vi ha lucia-uppträde med jobbet ( eller ja, barnen då alltså :) Ska bli trevligt, kvällsmys på Lyckebo.

Usch vad mätt jag blev efter maten, imorgon är det onsdag, och jag ska på kurs efter jobb i Malmö. Ska bli intressant.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar