söndag 18 december 2011

Gör en sak, mena en annan - då gör du rätt!

Finner inga ord för hur jag känner nu. Jag vet inte om jag är ledsen, irriterad eller besviken. Men jag vet att det är en jobbig känsla, och jag har svårt att hantera den. Men jag har äntligen fått ett ordentligt avslut, och det känns bra. Nu kan jag göra mitt bästa i att glömma och gå vidare.

Helgen har varit mysig och bra! Personalfesten i fredags var underbart rolig! :) Och festen i Helsingborg var trevlig :) Blev inte så jättesent, men det var tacksamt med tanke på mina planer idag.

Var och hälsade på hos ALO vid middags-tid, pratade lite skit och kollade genom bilderna från fredagen. Efter det promenerade jag över till fina MB som åker till Thailand på tisdag. JI var också där, alltid lika trevligt att ses! Får mycket ut av våra träffar, mer än vad jag tror att dem förstår.

Imorgon börjar första dagen på sista veckan på jobbet för i år. Nästan lite sorgligt. jobbar måndag till torsdag, sen är det god jul och allt det där! Ska bli riktigt mysigt med julafton i år, jag är nöjd med mina julklappar och jag ska spendera den med min familj, kan det bli bättre?

Få saker i livet är lätt utan sina vänner eller sin familj. Låt julen vara ett tillfälle att visa din uppskattning. Berätta för dina nära och kära hur mycket dem betyder. Vi är inte så bra att tänka på vad vi har, men experter på vad vi inte har.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar