tisdag 13 december 2011

Sankta lucia

Lussefirande på jobb för biljardklubben i huset :) Dem tyckte det var skoj! Det gick bra, våra små tomtar och lucior var superduktiga - ja, pepparkaksgubbarna med. Nu är det slut på lussefirande.
Idag gick vi även till stranden med barnen, och väl där träffade vi tomten. Han bjöd oss på pepparkakor, mumsigt värre.

Under fruktstunden idag pratade några av de största pojkarna, och så hör jag en av dem säga "jag ska ha sexkalas". vad han självklart menade var att han skulle ha sexÅRSkalas :) Men jag tyckte att det lät så otroligt sött när han sa så. :)

Förmiddagen har varit tröttsam för mig, vet inte vad det är, men jag tycks inte få igång min energi förrens på eftermiddagen. Vilket resulterade i en flummig och fnittrig Therese i eftermiddags - men jag gillar det! :)

Grattis till moster som fyller 40 år idag, på lördag ska det firas med fest :)

Min träning idag blev inställd, så det blir en lugn dag för mig istället idag, har tvätt som inte tvättar sig själv. Sen kanske man ska ta och se den sista twilight-filmen del 1. Har sett de första 3 filmerna nu, har bara sista kvar innan jag kanske kan gå på bio och se del 2. Filmerna är ju så otroligt bra!

Kan knappt fatta att det är julafton nästa vecka. Tiden har gått fort efter sommaren. Förhoppningsvis så går den lika fort fram till sommaren sen.

Ska bli spännande att se ett tag fram över, vad detta leder till.. 

T


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar