torsdag 22 december 2011

Dan för dan före dopparedan

Nu har min julledighet ändå kommit! Inte för att jag inte gillar jobbet men det ska blir riktigt skönt att få vara  lite ledig! Har lite saker att hitta på med :)

Igårkväll körde jag och MJ till Center Syd, för lite shopping. Eller ja, det blev mer för honom och mindre till mig. Men lika bra det :)

Jag : "det kostar att ligga på topp"
MJ: "Men jag gillar att ligga underst.."

"men jag är inte omöjlig!"

Idag är det dan före dan före doppardan, julkalendern börjar arta sig. Det är endast 2 avsnitt kvar, och spänningen är på MAX!

4 låttips:
Robyn - Time Machine
Den Svenska Björnstammen - Svalka Vinden
Timbukto - Flickan och Kråkan
Daughtry - Goon Too Soon

Idag är det dags för att åka till frissan L :) Alltid ett nöje att åka dit, och snygg blir man också! :) Efter det blir det nog Malmö en runda :) Mest för att försöka kanske hitta något att ha på sig på lördag och söndag..

T - Det går bra nu .. mitt leende är åter tillbaka på mina läppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar