lördag 24 december 2011

Julaftons morgon

En del människor gillar inte julen, andra älskar den. Alla av sina egna anledningar dessutom. Jag är en av dem som älskar julen. Jag älskar alla ljus, musiken och Kalle klockan tre. Jag älskar maten, julgodiset och klapparna. Jag älskar julkalendern, julkorten och den familjära atmosfären. What's not to like liksom?!

Min julafton kommer att firas hos moster M, vad som eventuellt händer efteråt får jag se. Mina föräldrar åker till Thailand imorgon, så jag ska passa på att njuta ordentligt med dem ikväll :)

Igår var det uppesittarkväll hos syrran min, på första bingon vann jag 100;- i kontantvinst!! Har typ aldrig vunnit på bingolotto, så det var skoj :) Men det är väl som man säger, man kan inte ha tur i kärlek och spel på samma gång. Verkar som jag har tur på spelet för tillfället, skönt att veta det i alla fall, så slipper man tänka så mycket på den där dumma kärleken! ;)

Sitter nu med håret i en handduk och en runt kroppen, kanske dags att börja göra sig redo, om en och en halv timme ska jag köra.

Jag önskar er alla en riktigt God Jul :)
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar