söndag 25 december 2011

Juldagen

Christmas day. Idag är den dagen då flest länder firar jul. Vi svenskar gjorde det igår, och jag är mer än nöjd med gårdagens firande. Vi hade en otroligt roligt tomte, god mat, snaps, julklappsspelet, skratt och massa därtill. En mysig afton som firades med min underbara familj :)
Idag åkte mamma och pappa till Thailand, för en 4 veckors semester - hur avundsjuk jag än är, så unnar jag dem det! Dem förtjänar den resan :)

Ikväll är det dags för partaj, fest galaj eller kalla det vad du vill :) Ett härligt gäng töser samlas på förfest innan utgång!

Idag var jag på elgiganten på mellandagsrean för att köpa en systemkamera, den hade jag glatt med mig hem, och jag är supernöjd! Blir att ta med den ikväll, så jag kanske kan få någon rolig bild från kvällen festligheter :)

Bortsett från att jag är lite summ, så är jag på strålande humör idag. Jag känner mig snygg och taggad för fest ikväll! Är inne på tredje cidern, och snart ska det cyklas iväg till I. :)

Gym Class Heroes – Ass Back Home - feat. Neon Hitch
Lil Wayne – Mirror
2 skiitbra låtar :)

Dags för nässpray!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar