torsdag 15 december 2011

Den 15:e decmeber

Hur kan det vara så att vi fick å otroligt mycket snö förra året, men inte har fått något alls nu? Hur fördelar väderguden det liksom? Vi kan väl åtminstone få LITE snö? Så att barnen kan åka pulka, ha snöbollskrig och göra en snögubbe? Och om inte för barnens skull, så för min? :)

Dagen idag har varit helt OK, fortfarande lite nere. Men helt ärligt, med all rätt..
Ska jag .... eller inte ?

Imorgon är det fredag och det innebär partaj! Var nere och fick fixat mina julklappar till julklappsspelet innan..

Ikväll kommer I hit, vi ska prata lite tjejsnack och baka lite julgodis :) Myspys !

Julkalendern börjar bli riktigt spännande nu tycker jag! :) Tycker helt klart att detta året är jättebra! Bättre än på många år tillbaka tycker jag! :) detta har dem gjort bra!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar