lördag 17 december 2011

Grodor och prinsessor

Igår var det personalfest hemma hos ALO - supertrevligt! Vi åt gott, drack gott och så spelade vi julklappsspelet, och där fick vi många skratt. Hela kvällen var lyckad och ALO hade fixat allt så fint! När kvällen började ta slut hemma hos henne, så fortsatte jag, E, G, F och M hos mig. De sista gick runt halv tre tror jag klockan var. En del djupa samtal, men det är väl en av delarna spriten tillför ;)

Vaknade halv tolv och insåg att jag inte hade hunnit träffa fina J innan vi skulle iväg. Så ett sms till henne "Personalfest igår och jag vaknade nyss.. Behöver jag säga mer? ;)" J förstod och vi ses ju imorgon :)

Nu sitter jag här nästan helt klar för kvällens galaj. 40års-fest i Helsingborg för att fira moster. Liten besvikelse att kvällen inte kunde avslutat som planerat tidigare. Men men..



Vardags-outfit

Julgodis - snickers


Gårdagens outfit

Gårdagens outfit

Denna kvällen utstyrsel


http://open.spotify.com/track/54mnDG1B6rxvULPISA3zLk http://open.spotify.com/track/1MOh2kEqV4QBcye2ciQAjp
2 låtar från Rihanna - Jättebra :) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar