tisdag 27 december 2011

Gröna godor och röda hallon

Idag har det var en lugn dag. C och jag skulle egentligen till Burlöv Center, men det blev inte riktigt så - anledningen till det är oviktig. Men imorgon bär det av till Malmö för att göra syrran sällskap och kolla rean :) Ska bli skoj, och om inget annat händer blir det middag ute och bio imorgonkväll. :)

Sitter och har just druckit 2 drinkar (obs, små glas;) Är nästan lite partysugen, men det får glatt vänta tills nyårsafton är här. Dagen innan bär det av till Tyskland för sprit-shoppande :)

Ikväll kommer filmen 27 dresses på tv4 och den ska jag se tänkte jag. Ikväll är det jag och endast jag hemma. Har precis ätit kyckling och ris med grönsaker till middag och senare ikväll blir det popcorn hade jag tänkt :)


Jag är så glad för min kamera! Längtar tills jag kan få använda den igen! :) Synd man inte har någon som också har ett karmeraintresse, så man kunde haft foto-sessions ;)

Fick mms av mamsen idag, dem har det bra i värmen :) Skönt att höra! Men blir ju inte alls själv sugen på att åka iväg ;)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar