måndag 26 december 2011

Bilduppdatering

OBS! Om jag lagt ut en bild som du vill ska bort, kontakta mig så fixar jag det! :)
Här kommer en bilduppdatering:

Ny frisyr, typ lugg!

Uppesittarkväll

BINGO!

Första rundan, tillsammans med julcider

Vad vore julafton utan julesnapsen ..

Julklappsspelet

Buffé

En Tomte på besök

Årets Julkort :)



Invigning av min nya kamera



Spetsad glögg måste smakas

Fina värdinnan

Gott med glögg

En julefin Donna 

Vodka, redbull och tranbärsjuice

Absolut överens

Solbrun ...

... eller inte

Tänk på samma sätt som din lagkamrat och skriv ner samma sak


Härligt gäng töser

Har haft en trevlig kväll igår! Fast den inte slutade som jag hoppades på. Kvällen hemma hos I var jättetrevlig! Härligt gäng töser och god dricka :) Mys! 

Ikväll blir det att våldgästa syrran och hennes sambo för lite middag och film ikväll. Hon jobbar till fyra. Så jag tänkte jag skulle få lite gjort här hemma först, städa, diska, tvätta golven och damma och allt det där. Vuxenpoängen stiger :) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar