söndag 9 september 2012

Beachen en septemberdag..

Sitter solbränd och fin efter en dag spenderad på beachen. Det är september månad och jag har badat i havet och legat på stranden i flera timmar idag. Nästa vecka sägs bli fin också! :) Fantastiskt sällskap hade jag också :) 

Idag blev även resan bokad! 21 oktober åker vi 7 timmar i buss för att se vatten rinna ner för klippor, men inte vilket vatten som helt och inte vilka klippor som helst. Utan vår resa tar oss till Niagarafallen! Sjukt mäktigt ska det bli. Det är jag och två tjejer till :) Längtar redan! 

Denna månaden händer det en del. Vi ska iväg på en italiensk matfestival i NYC, vi ska till Woodburry Common Outlet, och vi ska på äppleplockning. Plus att "min" lilla buse ska börja förskola nästa vecka! Hur stor är inte han! :) 


T - Idag var en sån där dag då du verkligen inte kan klaga på Au-Pair-livet!

1 kommentar:

  1. Nice!!! super nice!! man önskar att man själv var ung och kunnde vara aupair.
    Niagara = sjukt grymt
    Glädjs med dig, fastän jag är avundsjuk
    Kram
    Tommy

    SvaraRadera