torsdag 27 september 2012

En efterlängtad preimär

Har varit och lämnat mina 2 busar i skolan. Nu har jag lite egentid :)


Ikväll är det Greys Anatomi premiär på ABC kl 9pm. Ska bli sjukt roligt att se det igen, älskar den serien! :) 

Halloween kommer smygandes och familjen (jag också) är bjudna till ett halloweenparty, där alla klär ut sig och sen går "trick or treating". Jag vill gärna klä ut mig själv, men jag vet inte riktigt vad jag ska vara. Funderar även på att kolla upp en halloweenfest i stan, så jag kan använda min utklädnad mer än en gång :) Har en ide, men är osäker på om jag ska köra på det eller komma på något nytt ... Dessa dilemman! 

I helgen blir det nog att baka något med T (den stora). Jag berättade för honom att på Lyckebo så gör vi ibland chokladbullar. Jag berättade också att barnen istället för att göra chokladBULLAR, så gör dem bajskorvar. Han skrattade när jag sa det, så på lördag ska vi nog göra chokladbajs :P
Eftersom jag spenderar så mycket tid med den lilla, känner jag att jag vill göra något med den stora också. Vi pratade om att ha "coocking-classes", där han får bestämma vad vi ska göra. Jag har tagit fram recept på chockladtårta, chokladbullar, muffins och på morotskaka (som min värdmamma tyckte jag skulle baka och bjuda på Thanksgiving). Det kommer nog bli skoj för oss båda två :)
T

1 kommentar:

  1. Halloween!!! Vågar du det?? hahaha.
    Låter skitball.
    Lycka till med bakningen.
    kram
    Tommy

    SvaraRadera