tisdag 4 september 2012

Planerande..

Jag och B pratar om resor hela tiden, det är så otroligt roligt :)

Vi ska åka till Niagarafallen i oktober. Antagligen helgen innan jag fyller år. Det ska bli skoj! B har hittat en resa för 112$/person. Dessutom så åker man 3 för priset av 2. Lyckligtvis så har B hittat en kompis till som ska hänga med oss dit. Så vi kommer bara betala typ 74$ per person för resan och hotellet - vilket jag tycker är billigt! :)



I november ser det ut som det blir en helg i Miami! Hur häftigt är inte det liksom? :) Så otroligt skoj att ha träffat en tjej som också vill ut och resa (:



Kan ju inte direkt klaga på Au-Pair-livet! :)

Imorgon är det onsdag och TJ har heldag i skolan. T jobbar hemifrån och jag hoppas på fint väder så jag och M kan vara största delen av dagen. Annars får jag försöka roa oss på ovanvåningen :) Men det ska säkert gå hur bra som helst.

Just nu är resterande familjemedlemmar iväg på Karate med TJ. Själv har jag egentid med radion igång. Lugn och ro! :)

T


2 kommentarer:

  1. Klaga på Au-Pair blir ju svårt när du kan se "halva USA" under tiden ;) Glöm inte kameran på dina utflykter. Lite avundsjuk blir man allt ;) Puss o kram.

    SvaraRadera
  2. Fan va grymt och få se niagarafallen!!! lide avis är man.
    Miami!! nice
    Instämmer med föra kometaren! glöm ej kameran! för vi vill se när du kommer hem. Om du kommer hem.
    Kramar i massor!
    Tommy

    SvaraRadera