tisdag 18 september 2012

Tornado-varning

Det är storm, hela dagen har det öst ner. Dem varnar om tornados på tv.

Min värdfamilj utom M är iväg i Carribean och har varit där sen i söndags morse. T är på affärsresa och D och TJ valde att åka med som semester :) Dem har haft underbart fint väder.
Här hemma har "nanna" eller mormor på svenska, varit. Så jag är inte helt ensam! :) Jag jobbar som vanligt och allt går hur bra som helst. Idag skulle jag egentligen haft en play-date i parken men det tråkiga vädret ändrade den planen. Imorgon har M gym-class och kommer ut från huset lite i all fall :) Torsdag är det full tid i "skolan"

Helgen ser jag fram emot. Blir födelsedagsfirande på "the cheescake factory" sen förhoppningsvis utgång :) Ska bli roligt! :)

Har egentligen inte mycket att skriva.. Men såg att jag inte skrivit sen i lördags.

Hoppas alla mår bra :)
T

1 kommentar:

  1. Hej Therese!
    Kul att höra att allt är på topp.
    Livet leker här med (kallt i Trondheim ca 2grader på morgon brbrbrbrrrrrrr.
    Sköt om dig o ha de great.
    Kram Tommy

    SvaraRadera