måndag 3 september 2012

It's time

Igår var jag ute på egna äventyr. Jag och D körde iväg för att handla. Hon skulle handla mat och jag skulle leta efter mina solglasögon (vilka jag inte hittade). Vi körde vars en bil, för att jag skulle känna mig mer bekväm i att köra ensam, plus för att lära känna GPS:en. Allt gick jättebra! :) Hon stack och handlade och jag gick in i en stor affär som hade allt från skor, till smycken till herrkläder. Hittade dock inte mina solglasögon, och jag tror jag får beställa dem från nätet.
Jag hittade dock en underbar väska jag vill ha, en Michael Kors kostade 269$ alltså över 2000 svenska kronor. Men den va sjukt snygg!! :)

När jag inte hittade vad jag ville ha, så stack jag iväg till köpcentrumet jag och B va på första gången vi träffades. Men där hade dem inte heller just dem jag ville ha, så jag kom hem med lite kläder från "Old Navy" och från "Victoria Secret" (väl spenderade pengar;)

Idag var vi på "taget", som är lite som Ullared. Billliga kläder, smink, mat, typ allt. till och med lite möbler och lampor. Leksaker och tv-spel. Jag lyckades hitta tandkräm, lösnaglar, lite godis (swedish fish och m&m's) och scrapbooking materal. Längtar tills mina foton blir framkallade så jag kan börja :)

Imorgon börjar T skolan och jag ska köra honom dit. Nu rullar de riktiga rutinerna igång. Dags att göra sig redo för att hålla huvudet i schack och hålla koll på allt. Skolstart, lunch, skolstopp för dagen, dagis, "gymclass", play-dates, nap-time YOU NAME IT!

Men jag klarar väl detta med en klack-spark, som jag gjort med det mesta so far.

Idag har jag varit hemma ifrån i 3 veckor, som jag och min syster pratade om idag, så känns det mycket längre sen jag kramade min mamma o pappa hejdå. Men samtidigt, så tror jag att tiden från nu och framåt kommer gå riktigt snabbt. Jag har kommit bra in i familjen och vi har det riktigt trevligt!

T

1 kommentar:

  1. Hej
    va synd att du inte hittade brillorna.
    skönt nu när rutiner kommer igång.
    även om tiden går fort så längtar vi till du kommer hem.
    kram Tommy

    SvaraRadera