söndag 30 september 2012

Ett avslutat kapitel

Igår läste jag klart första "Twilight"-boken. Nästan 500 sidor och på engelska! :) Nästa gång "nanna" kommer tar hon med andra boken :) Man blir helt fäst! Boken beskriver mycket mer än vad filmen visar! Rekommenderar alla twilight-fan att läsa böckerna!

Imorgon ska jag försöka få biljetter till premiären av den sista filmen "Breaking Dawn part II". Förhoppningsvis får jag biljetter!! Hoppas! :)

Idag har "po(a)p" varit på besök - en trevlig man! :) Jag har också varit på "michaels", en affär som påminner om "panudro hobby". Hittade massa fina saker till mitt scrapbooking-album, och ikväll har jag suttit med det. Det är ju helt klart roligare att pyssla med det när man har fler grejor! :)

När jag kände mig klar med dagens verk, kom jag på mig själv sitta och titta i albumet om och om och om igen. I albumet har jag bilder från flygplatsen, jag har foton jag fick av 3 före detta kollegor, jag har brev från mamma & pappa, och från en bästa vän. Såklart har jag massa bilder med allt jag har hittat på hitentills. Baseball-match, Zoo, stranden och mycket mer.

Jag börjar fatta nu hur länge det kommer dröja innan jag får träffa mina nära och kära. Jag känner inte hemlängtan än, men jag börjar förstå hela denna principen liksom. Att vara 10.000 mil ifrån alla, behöva bestämma tid och dag för att över huvudtaget kunna ha ett samtal. Skype strular som vanligt och det stör mig oerhört! Tur för mig att facebook finns, där jag har fått många privata meddelande från nära vänner som skriver till mig. Jag blir lika glad varje gång! <3 Keep it up!

Jag fortsätter att tänka hur allt kommer kännas när jag väl kommer hem. När detta äventyret är slut, men det är långt till dess, så dom tankarna skjuter jag bort :)

Imorgon SKA jag till gymmet, har en halloweendräkt jag vill komma i ;) HAHAHA!

T

1 kommentar:

  1. Hej my girl!! kläderna ska nog passa.
    Ser ut som du gått ner i vikt redan (snyggt)
    Keep it up and kostymen kommer att passa (svengelska)
    Kramar i massor
    Tommy

    SvaraRadera