lördag 8 september 2012

Början på ett nytt projekt ..

Lördag. Idag vaknade jag innan klockan (som jag ställt på klockan 9) ringde - riktigt skönt! :)
Jag hade en dröm inatt om att var med syrran och hela Svedala-gänget på semester i en stugby. Jag vaknade med ett leende!

Just nu sitter jag i sängen på rummet. Idag har jag varit iväg på egna äventyr. Jag körde till "Taget" och köpte lite nya scrapbooking-saker och lite nya kläder. Bland annat så köpte jag en super fin korallfärgad hörst/vårjacka - 34$  kan jag leva med för en jacka ;)

Jag har precis blivit klar med mitt nya projekt - SKRAPBOOKING! Jag har alltid tyckt att det är så otroligt fint. Men jag har tyckt att det varit dyrt. Men häromdagen så köpte jag mina första saker och idag köpte jag ett album och lite stickers. Albumet är redan hur fint som helst. Med innehåll av foton och brevet från mina föräldrar och ett brev från en mycket kär vän! :)
Det sak bli roligt att fortsätta och sen visa upp det hemma :)

Ikväll är det barnpassning som gäller. Värd-föräldrarna ska ut och äta middag så jag står för underhållningen ikväll. Men den lilla går ju till sängs tidigt sen är det bara den stora kvar :)

Imorgon är det söndag och jag och 2 tjejer hade planen att köra till stranden. Men jag hörde nyss på radion att det ska bli regn :( Metrologer är ju visserligen inte kända för att ha rätt. Men med tanke på dagens väder, så vill jag tro dem. jag håller tummarna ändå! :)

T

1 kommentar:

  1. Hej!! Låter som livet leker för dig.
    Hoppas det fortsätter så.
    Ha kul!!!
    Kram Tommy

    SvaraRadera