fredag 7 september 2012

Hälsa-på-skolan-dagen






Här är bilder från min morgonpromenad när jag och pojkarna skulle gå till skolan för att lämna T. Gick hur bra som helst, och varmt är det! :) Just nu står temperaturen på 27 grader och där är inte ett moln på himlen!

Lilleman sover så jag får stanna inne ett tag, för monitorn går inte så långt ut som där solen är. Men det gör inget, för om jag har tur, så blir vädret underbart i helgen också, då kan jag soooola :)

Idag har vi hälsat på i "skolan" som M ska börja på. Jättefint, han ville inte gå därifrån. Ska bli intressant att se hur det känns att vara på "andra sidan förskolan" (menande hur det känns att lämna ett barn och inte ta emot ett). med tanke på min dagis-erfarenhet, så har jag varit med om jobbiga lämningar, och kan bara tänka mig hur jag hade känt det, om han blev ledsen när jag skulle gå. Men jag vet ju att det går över ! :) Och hans fröknar verkade hur gulliga som helst!

I helgen måste jag shoppa lite mer vardagliga kläder. Inser egentligen inte hur min väska kunde väga 32 kilo, för det känns inte som jag har något med mig :/ Men så är det väl! :P

T





1 kommentar:

  1. Grymt avundsjuk på vädret<!! Trondheim 8 grader i dag.
    Lev gott
    Love you Dad

    SvaraRadera