torsdag 27 december 2012

4 days until countdown

Vi har 4 dagar kvar på året 2012. Det va i år jorden skulle gå under och mänskligheten skulle dö ut..

- Stohej och jubel för oss - vi överlevde! Om detta är jordens undergång så är den inget att frukta.

Förra året skev jag på självaste nyårsafton om mina förväntningar på det nya året. Om hur vi kommer gråta och skratta, vinna och förlora, älska och hata.

Detta året har främst bestått av min USA-resa. Tidigt i år, bestämde jag mig för att resa hit, och innan den 13 augusti, då jag reste, har all min lediga tid gått åt förberedelser, förväntningar och förhoppningar. Man vet aldrig hur man ska väl förbereda sig på en sån här resa, men jag känner nog att jag gjort ett bra jobb.

Vi har som sagt, ett par dagar kvar på året 2012. Så hur kommer 2013 se ut? Det vet vi inte. Vad JAG vet, är att mitt äventyr kommer ta slut. Jag vet om att jag kommer 2013 äta köttbullar och prins-korvar på julafton och se den nya versionen av Kalle Anka. Jag kommer fira min nästa födelsedag hemma, med mina vänner som står mig närmst hjärtat.



Men först ska jag avsluta här. Jag ska få fira nyår, valentines day, påsk, spring break och heeeeeeeeela sommaren här - i New York! Jag är inte klar än! :)

T

1 kommentar:

  1. Hej Baby!
    Nä nån undergång blev inte av (finns gott om skumma mäniskor)
    Jätte fina foto.
    Tillbaka i Norge nu!

    Miss you
    Tommy

    SvaraRadera