söndag 2 december 2012

Back in New York

So, Im Back in New York! 

Planet var lite försenat "hem" men det var lugnt. Jag har verkligen haft en jättemysig tid och har verkligen känt min välkommen! Har känts bra att kunna prata svenska och med någon som jag verkligen kan prata öppet med :) 

Nu är jag tillbaka "hemma" och tvätten är snart klar. Under min borta-vistelse har jag fått köpt några julklappar, när jag kom hem hade jag fått en annan levererad. Nu har jag snart bara 2 kvar sen ska det skickas till Sverige och så :) 

Det närmar sig med stormsteg verkligen! Jag har skaffat appen svtplay så jag kan se julkalendern i mobilen! Love it! "Mysteriet på greveholm - grevens återkomst"
Här kan du också se årets svenska julkalender:

Imorgon är det tillbaka till "jobb", lilleman är fortfarande lite sjuk så det blir en lugn dag. :) 

Trött är jag, men det är det värt!

T

1 kommentar:

  1. Hej Baby
    Va kul att allt gick bra hoss maria.
    Tillbaka till vekligheten nu då!
    Snart jul o nyår att se fram emot (kul)

    Va rädd om dig over ther!
    Kram Tommy

    SvaraRadera