söndag 30 december 2012

One more day, then it's 2013

Imorgon.. alltså imorgon är det nyårsafton! Imorgon! 
Jag har nästan precis kommit hem från att ha inhandlat nästan det sista inför kvällen och jag är sjukt taggad! Ska bli riktigt roligt :) 

Igår va jag o tjejerna inne i city. Vi mötte upp några Syd-afrikanska killar där som va jättetrevliga, en av dem riktigt söt också! Vi var först på en bar som hette "Joshua Tree" eller något sånt, sådär kul.. superhög musik och proppat med folk. Sen gick vi vidare till ett annat ställe, vi bara kärade ner oss. Skitbra musik, 2 små dansgolv. Jag va nykter och körde men shakade ass ändå ;) Superskoj! Vi tog tåget hem vid halv två, drog o käkade och sen va hemma vid halv fyra.. 

Idag har jag jobbar några timmar på eftermiddagen, innan det har jag typ bara sovit.
Imorgon ska jag jobba också, sen blir det att tagga inför nyårsfirandet, får väl ta o se hur vi ska lösa allt, men det kommer säkert att bli super duperskoj! :) LÄNGTAR!!! 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar