söndag 16 december 2012

Piece by piece

Äntligen börjar saker och ting falla samman :) Idag fick jag köpt en ny blus till julafton. En annan köpte jag i fredags. Så nu tror jag att jag är nöjd med mina outfits :)

Jag har också precis beställt biljetter till nyårsafton,dyrt som poker, men nu vet vi vart vi ska i alla fall. Vi ska till Websterhall, för er som är intresserade:


Ska tydligen vara ett ställe som ska hålla sin 127:e nyårsafton med världens största ballongsläpp :) Biljetterna kostat 160$ vars (vilket är ca 1000 svenska kronor). I det priset ingår dricka från 20-02.00, champange vid tolvslaget, fri entre hela 2012 och lite andra fördelar. Hoppas bara det är värt vartenda krona! :)

T

1 kommentar:

  1. Vi får hoppas det är värt pengarna!
    Men det är det säkert.
    Hoppas ni får de super grymt.
    Kram
    Tommy

    SvaraRadera