torsdag 6 december 2012

sökandet efter nyårsklänning..

Jag letar efter en nyårsklänning. Jag skulle vilja ha en "one shoulder dress". Visst det finns massor på Internet men det är jobbigt när du har en bild i huvudet på hur det ska se ut.. Blir svårare att hitta en då ;)
Först får jag nog se till att komma på vad vi ska göra på nyår :)

Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har en såndär "down"-period nu. Vet inte om det har att göra med vad som händer hemma, eller om jag har kommit över "smekmånadsfasen". Hur som helst, så försöker jag göra det bästa av varje dag. Och M, (lilleman) ger mig flera anledningar till att le och skratta varje dag!
Han har kommit in i en skrik-period. Så fort han inte får som han vill, eller något inte går hans väg, så skriker han från tårna. Det slutar fort, men det är ju synd när språket inte räcker till och att man känner att det är ens enda utväg när man vill uttrycka sig.

Jag måste börja på min uppsats med. Den måste vara klar och inskickad nästa vecka. Jag känner väl sådär för det. Men samtidigt så måste det göras. Blir nog ett par timmar i helgen för att se till att den blir klar. Kanske på ett starbucks eller något ? :)

Jag ska försöka lösa bild-problemet snart. Blir nog en månadskostnad för min del. Men så länge jag har många läsare, så går det väl an :)

T

2 kommentarer:

  1. Hej baby!
    Upp och ner perioder har vi alla.
    Lycka till med klänningsletandet.
    Tänker på dig
    Kram Tommy

    SvaraRadera