torsdag 13 december 2012

Lucia

Min dag började med att jag satte igång julkalenden i sängen. Ett perfekt sätt att starta dagen på och för att inte nämna hur mysigt det är att höra det skånska språket :)
Efter det satte jag igång luciatåget som gick på svt1 i morse :) Hela morgonen lyssnade jag på fin sång :)

Igår fick jag post; julklappar från mamma, pappa och syrran :) Post hemifrån gör verkligen hela ens dag. Även om jag inte kunde öppna en endaste paket igår, så värmde det ändå! Taack! :)

Idag har jag pratat med en god vän i telefon, det var alldeles för längesen innan vi hade vårat prat, så vi har mycket "caching up to do" :) 

Igår lämnade jag in min uppsats för kursen jag tog för att par veckor sedan, nu ska vi bara hålla tummarna för att jag blir godkänd. I så fall kan jag ta det lugnt och bara relaxa! :) 

Jag förstår inte hur det är möjligt, men nu helt plöstligt gick det att ladda upp bilder. Här kommer en på vår fina julgran! :) 


T

1 kommentar:

  1. Hej
    Vissa dagar är bättre än andra!!!
    Älskar att läsa din blogg

    Kram
    Tommy

    SvaraRadera