måndag 1 oktober 2012

Places-to-visit-list

Sitter på mitt rum, lilleman sover men vaknar nog snart.

Jag surfar och funderar på vad jag vill ha ut av min resa. Vilka platser jag vill till, vilka byggnader jag vill se och saker jag vill göra.

Jag kom såhär långt:

  • "Sex and the city" - Carries lägenhet
  • "Vänner" - huset
  • Staten Island ferry (för att se frihetsgudinnan närmre) 
  • Frihetsgudinnan
  • Empire State Building
  • Rockafeller Center
  • New York Public Library
  • American Museeum of Natural History
  • Vita Huset i Washington D.C
  • Miami
  • Niagarafallen
Det finns säkert hur mycket mer satt göra. Men så långt har jag kommit än så länge :) Kameran ska med på vartenda resemål :) 

T

1 kommentar:

  1. Hej
    Låter grymt coolt.
    Väntar med spänning till du kommer hem,så man får se alla foto.
    O klart öppna alla mina presenter (haha)
    Take care!
    Tommy

    SvaraRadera