torsdag 24 november 2011

Gekås - Ullared

Nyss hemkommen och upppackad från Ullaredsresan.
Jag har haft underbart skoj med L & E :) Jag handlade för mest närmare  6000,- mycket - jag vet. Men jag har fått ikapp en del julklappar och det känns bra.
Hittade en annan "one piece" en lila, superfin. Hittade lite kläder, men inte så mycket. Köpte termobyxor, dem ser gigantiska ut, men dem värmer i alla fall. Köpte en ny handväska, julsaker, underkläder och massa massa annat! Blir nog lite inlagt lite foto i helgen, just nu orkar jag bara inte.

Dagen har varit fantastiskt bra, ingen kö, varken till ingången eller till kassorna. Inte så överdrivet med folk heller, vilket förvånade oss alla tre, men på ett bra sätt då såklart :)

Imorgon är det fredag, jag jobbar 13-17 innan det ska jag städa tänkte jag. Sen kommer C på besök för lite mys :) God mat, kanske film och massor med mys :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar