onsdag 9 november 2011

Onsdag


Idag är det onsdag, jag har jobbat 8-14.30 sen bar det av för ett litet ärende och efter det affären för att komplettera varor till min "mat i veckan". Idag gjorde jag en kräftsallad med avokado och ägg. Faktiskt gott :) Med citronsaft ovanpå! :) Muums! Perfekt middag eftersom jag skulle träna senare :)

Imorgon är det dags för kaninen Bitis att besöka Lyckebo igen. Det är nämligen hennes födelsedag. Nu i veckan har vi tillsammans med barnen ritat teckningar till henne, och bjudit in henne på kalas. (hoppas hon kommer) Imorgon ska det även bakas morots-tårta i hennes ära! Ska bli roligt! :)
Bitis kläder ligger nedpackade och utställda i hallen så jag inte glömmer dem ;)

Jag har fortfarande inte fått rätt på varför mina bilder inte kommer till min mejl när jag skickar dem, nu börjar det faktiskt bli riktigt störigt! Men jag får låta det gå ett par dagar till innan jag försöker med en ny mejl, det borde ju komma igång snart alltså!

Imorgon efter jobbet ska jag och mamma köra till Willy's så jag kan få handlat det jag ska till min lördagsmiddag med familjen! Längtar som bara den, det ska bli hur trevligt som helst! :) - och GOTT!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar