tisdag 8 november 2011

Tisdag ( ;


Älskar denna låten :)


Tisdag idag, och den är snart slut. Tiden bara springer iväg :) Snart helg igen ! :)

Jobbade idag 8-16 :) Sen hem, ner i tvätten och slänga in i maskinerna. Fixa mat, käka sen städa och fixa lite :) Idag kom även mina 2 kassar från "Mat i veckan" :) Ser fram emot veckans middagar!

Tyvärr verkar min mobil inte vilja koppla sig med min mejl, så jag lyckas inte få in några bilder. Men när jag får rätt på det så kommer bilder in från "klockan åtta hos mig" och lite annat skoj :) Segt när det inte går som jag vill!

Imorgon efter jobbet ska jag iväg och prata med en kvinna som eventuellt behöver personlig assistans till sin dotter. Jag ska dit och prata med henne, för att se om det kanske är något för mig. Jag känner att jag måste hålla ögon och öron öppna eftersom tiden går snabbt, och sen står man där juni månad och ARBETSLÖS! Vill så gärna jobba kvar på Lyckebo! Det hade verkligen varit superskoj!

Längtar till helgen. På fredag ska jag ta igen lite tid med J-I, trevligt ska det bli. Tror tiden går åt att ängsla oss över killar, kärlek och annat som inte går vår väg :)
Sen lördag ska jag ha middag hos mamma och pappa, 3-rätters som jag står för. Och så blir det födelsedagsfirande för mig och syrran :) Skoj skoj ! :)

Jag beställde en klänning i veckan, hoppas den kommer innan helgen, det är så drygt om man måste vänta enda tills måndag sen. Hoppas på fredag, håll tummarna! :)

T - When I hold on, he just lets go, perfectly imperfect ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar