torsdag 3 november 2011

Zuumba-torsdag

Gud vad jag börjar bli dålig på att uppdatera.. Blir fler och fler varannan-dag-inlägg. Ska försöka göra mitt bästa i att försöka fixa fler inlägg :)

Sitter nu redo med träningskläderna på och redo för ett Zumbapass! :)
Jobbade idag 9-13.30 efter det gick jag hem och bakade en kladdkaka (som dock inte blev så kladdig, så efter träningen blir det in om och köpa fler ägg så jag får göra en till). Sen somnade jag på soffan, varför vet jag inte. Och när jag vaknade igen (eller klockan ringde en timme senare) så började jag fixa lite här hemma lite smått. Får I på besök ikväll och "klockan-åtta-hos-mig-tjejerna" imorgon :)

På jobbet försöker vi alla förbättra vårt tecknande. Det är inte lätt att komma in i att teckna när man har samlingar eller när man sitter vi matbordet. Det jag måste jobba på, är att prata saktare. För jag pratar så fort att jag inte hinner med att teckna. Men jag har helt klart blivit bättre! Övning ger färdighet!

`Jag har börjar få sån enorm längtan till julen. Jag bara längtar tills jag kan få sätta upp mina julgardiner, byta kudd-fodral i soffan, få sätta upp tomtar, och allt annat som hör julen till!

T - Gäller att ha is i magen, det finns mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar