måndag 21 november 2011

It's monday

Måndag igen,  jag jobbade 9.30-16.00 :) Har varit en rörig dag idag, mycket ljud och vilda ungar! Får hoppas morgondagen blir bättre :)

Sitter just nu och håller på att somna, är sjukt trött. Meeeen, träningen börjar klockan sex, så det är inte lönt att gå o vila en stund. Börjar bli dags att packa träningsväskan! Funderar på att lägga mig  i solariet efteråt. Får väl se om jag orkar ;)

Imorgon är det tisdag, ingen träning, utan tvätt-tisdag. Tänkte jag skulle tvätta mina jultextiler jag beställt för ett tag sen :) Och så kommer min andra kasse från "mat i veckan" :) Spännande att se om denna kassen blir lika bra som förra, kanske bättre ?

Börjar bli dags att leta klänning till julafton och nyåsafton. Det är inte lätt alltså ! Förra året hittade jag en superfin klänning på tradera, köpte 2 lika dana en svart och en röd. Men detta året blir det svårare. Jag får ge mig ut på riktig jakt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar