onsdag 23 november 2011

Onsdag

Onsdag idag.. jag jobbade 8-14.30 idag. Idag har julstämningen på jobb, vi har julpyntat spelat julmusik för barnen när dem var ute och lekte :) Lampor kom upp, tomtar sattes upp, stjärnor i fönsterna blev upp-hängda och julbyar blev placerade fint i fönsterkarmar :) Nu är där riktigt fint på Lyckebo!

Igårkväll när jag satt i telefon, bröt jag min nagel :/ Så idag är jag så himla öm, och har otroligt ont! Stackars mig!

Ikväll blir det träning, och sen förberedelser till morgondagen. 05.40 kommer L och hämtar mig för vår efterlängtade Ullareds-tripp :) Ska bli skoj att äntligen få komma upp igen :) Fylla på julpyntförrådet! Och allt annat med såklart!

Nästa tisdag den 29:e ska jag och mamma till Malmö efter att jag jobbar klart för att gå på info-möte angående au-pair. Det är något jag velat göra länge länge. Så nu ska vi dit för att kunna ställa frågor, och få rikligt med information. Jag ska försöka att inte tänka så mycket på vad som händer efter Lyckebo just nu. Jag ska försöka njuta av vintern och av julen. Men efter nyår och när Januari kommer, börjar det bli dags att fundera på vad jag ska göra. Blir det kanske ett år i USA?

I morse smakade jag "pepparkaks-fil" :) Den var faktiskt god. Smakade kanel och kardemumma. Mumms-filibabba! Den kan jag rekommendera!



T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar