tisdag 15 november 2011

Tisdag

Tisdag idag, och jag tvättar :) Sparris- och broccoli soppan är uppäten och förvånansvärt god :)

Jobbade idag 8-16 (längsta dagen på veckan avklarad!) Idag var det jag som stod för middagen på Lyckebo - Lasange! Blev bra och gott, bara det att det rann över i ugnen, så där kom inte liten bränn-doft :p Men det gick bra ändå. Blev lite ugn-städ för mig på eftermiddagen! :)
På mellanmålet idag var jag med E (som blev 45 idag - GRATTIS!) med dem små. En pojke som är 2 år, får en knäckemacka. Så frågar E vad han vill ha på. Då pekar han på mjukosten. vilket han såklart på. Då pekar han på mackan, ler lite busigt och säger; "ormbajs! HAHHA!" Både jag och E skrattade när han sa det. Så otroligt gulligt !

Jag skickade tillbaka min klänning idag. Den satt inte riktigt lika dant på mig som på henne på bilden.. jag såg ut som en stor fluffig cupcake ;) Inte riktigt min tanke med klänningen från början!

Sitter nu och halvligger i stolen i min jumpsuit jag fick av syrran i present. Det börjar bli dags att gå ner till tvättstugan och hänga upp tvätt. Nästa vecka får jag nog tvätta mina jultextiler också :) Så dem är klara när det är dags att PYNTA! :)




Ullared-resan börjar närma sig med stormsteg och nästa torsdag bär det av mot GEKÅS !  Ska bli otroligt skoj, har redan börjar på min lista jag ska ta med! :) Lite julklappar och annat smått och gott ska det nog kunna hittas där uppe :) Ska bli riktigt roligt i alla fall! :)

T - knacka inte på min dörr, om du inte är beredd att komma in..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar