söndag 8 januari 2012

Åttonde januari tvåtusentolv

Helgen har spenderats på Regementsgatan hos fina C och lilla M. Det har varit mysigt att ha haft lite sällskap! :) Det lilla livet är ju så otrolig söt! :)

Träffade I också en stund idag. VI såg filmen "försvunnen" spännande och helt OK för att vara svensk!

Nu är jag otroligt trött, har sovit lite halvkasst nu två nätter, men det tar vi igen med en sovmorgon imorgon.
Går ju ner i tid denna veckan, vilken jag ser sådär fram emot :/ But what to do?

Funderingarna går fram och tillbaka angående Au-Pair. Kommer jag verkligen klara av att vara ifrån min familj så länge, och så långt bort? kommer jag klara av att komma till ett nytt land, där jag inte känner någon alls? Samtidigt så känner jag att detta är en chans i livet man borde ta! Jag kommer förmodligen att ångra om jag inte åker. Ett par dagars funderingar till, sen är det dags att betala räkningen..

Mina tankar är spridda för tillfället. Oroar mig lite för mig själv.. Men snart får jag nog läget under kontoll, och kan börja njuta!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar