lördag 28 januari 2012

"halv åtta hos mig.."

Fredagskänslan invigdes med den sista cidern i denna smaken

Gjorde ett försök att piffa håret :)


Vacker bordsdukning

Grekisk sallad och vitlöksbröd till förrätt

Rosa tulpaner för att matcha 

Värdinnan fixar och trixar 

Fördrink, varm oboy med mintu i .. 

dekorationsdetalj på bordet

Förrätt

Varmrätt: grillspett, potatisgratäng med fetaost och soltorkade tomater, bea-sås och tzatziki

Vindruvor till ...

.. ost och kex till eftersnacks
 Hade en underbart rolig kväll igår med "halv åtta hos mig"-gänget! Älskar träffarna vi har, dem förgyller tillvaron otroligt. 5 timmars prat och bara massa skratt och mys - underbart!



Frukost för idag, äggröra med bacon purjulök och cocktailtomater MUMS!

Ikväll är det middag hos mamma och pappa som gäller. Ska bli trevligt att få se lite bilder från deras resa och höra om hur dem har haft det. Ska ta med min kamera dit, så jag kan få lite bilder på min fina familj att skicka med i ansökan! 

Verkar inte som det blir så svårt att hitta någon som kan hyra lägenheten medans man är borta, vilket känns bra. Verkligheten börjar komma ikapp en nu, och det hela börjar kännas på allvar. Men det är roligt, samtidigt som jag är nervös över att åka, så är det exalterad och spänd!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar