torsdag 5 januari 2012

Kort vecka - lång helg!

Jobbade sista dagen för denna veckan idag. Skönt att sluta tidigt :)
Efter jobbet bar det av för "möte" och sen vidare med fika med 2 av mina "blåtöser" :) Alltid lika trevligt, och förhoppningsvis blir det tjejkväll på lördag :) Det blir det vilket fall som, frågan är bara hur många av oss 4 vi blir.

Jag har bestämt mig för att köra "all in" på LCHF-metoden. Jag tänker ge det ett försök! Och samtidigt komma igång med träningen. Jag tränade årets första pass igår, "improviserat danspass" eftersom hennes Zumbaskiva var försvunnen. Men det gick lika bra det! Svettig blev jag i alla fal, och det är ju trots allt det som är meningen !

Fredag, lördag och söndag har friskis och svettis "prova på", så jag tänkte jag skulle gå dit på deras danspass :) Mest för att se om det är något som intresserar mig :)

Har gett det här med Au-pair grejen stor tanke, och just nu överväger jag helt att åka. hade verkligen tyckt det var super-spännande att åka, och jag tror verkligen att jag hade gillat det. Såklart kommer jobbiga perioder och första månaden blir nog tuff. Men jag tror att man har enorma erfarenheter med sig hem!

Tittade genom lite bilder innan, och hittade en bild på mig som är tagen för ett tag sen, och sen jämförde jag den med en bild som är tagen nyligen. Här ser ni vad jag såg:




Ser ut som mina mulliga kinder har försvunnit lite med den lilla vikt-nedgången jag lyckats med :) 
TUMMEN UPP!

Ser ut som om det blir "cats away" som långfilm ikväll. Den går på femman klockan nio :) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar