torsdag 26 januari 2012

En snabb vecka..

Veckan har gått superfort! Idag jobbade jag en kortis dag. Sen bar det av till Trelleborg för att träffa mamma och pappa (hade glömt lämna av pappas mobil hos moster när jag lämnade bilen). Trevligt att få se dem och krama om dem! Har ju faktiskt saknat dem en hel del!

Nu när dem är hemma och jag har berättat det för dem, så jag jag meddela officiellt att jag ska åka iväg som Au-pair till sommaren (till USA). Jag håller på med min ansökan för fullt och video och foton är i full show på jobbet. Känns jättebra! Jag är super-taggad och tycker detta ska bli jätteroligt! Har velat detta sen jag var typ 12 år. Så det blir som en dröm som går i uppfyllelse på något vis! Är dock smått orolig över att jag kommer ha hemlängtan, men jag tror att där kommer finnas så mycket att göra, att jag kommer ha annat att tänka på.

Tränade fjärde passet för denna veckan ikväll, och jag kände inte alls för det. Hade tradig motvind dit, vilket kan göra att jag lätt bli irriterad! Jag blir lätt det när jag tycker något är fysiskt jobbigt. Men det kändes bättre en stund in på Zumban idag.

Imorgon blir det grekiskt tema i "halv åtta hos mig" ( I ) spännande, blir eventuellt en drink ute mot sentimmarna. Sen lördag är det middag hos mamma och pappa =) Trevligt värre! En toppenhelg med andra ord!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar