söndag 22 januari 2012

Hemma igen ..

Längesen jag uppdaterade nu - jag vet! Helgen har varit lugn. Kom hem runt fem i fredes eftermiddag. Kvällen blev lugn. Jag njöt av att få vara hemma lite med tanke på att jag varit borta i nästan en hel vecka kändes det bra! 

Igår var det spelkväll hemma hos syrran, och premiären av hennes underbara hund "Zack" (bild nedan).

På onsdag kommer mamma och pappa hem från ett paradis. Måste faktiskt erkänna att jag saknat dem! Ska bli skönt att få träffa dem till helgen! :)

Har bokat in 4 träningspass på Saltan nästa vecka, och tänkte jag skulle försöka hinna med rehab också efter jobb (dem dagarna jag slutar ett)

Har fyra helger på rad nu med planer, och jag ser fram emot vartenda en!



Frukost; äggröra med bacon purjulök och överbliven tacofärs , en krispig sallad tillsammans med en kopp tea. Detta blev även min lunch

RedCurrysoppa/gryta

Här ligger mosters älskling i famnen och sover

Sötnos!

Zack

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar