tisdag 31 januari 2012

Intervju-tisdag

Idag var det dags för intervjun - på engelska. Det gick bra! Kändes nervöst i början, men det funkade :)
Medans jag ändå var i Malmö passade jag på att ta en snabb titt i ett par affärer. Men jag kom hem utan påsar. Och det är ett bra tecken för att vara mig ;) (fråga mamma; hon vet!)

På vägen hem från Malmö fick jag otroligt ont i huvudet. När jag böjde mig ner blev det ännu värre och jag hade svårt att koncentrera mig. När jag väl kom hem, tog jag en alvedon och nu mår jag bättre. Jag har fortfarande ont, men jag får ta tabletter igen när det är dags för sängen, så mår jag nog bra imorgon igen :)
Imorgon är det nämligen lång dag på jobbet.

Jag har också lagat lite mat när jag kom hem. Gjorde en köttfärsås och stekte kål som tillbehör istället för spagetti.
Jag kan ju ärligt säga att jag börjar bli sjukt sugen på sånt jag inte får äta. Jag saknar kladdkaka, pasta och en riktigt varm och god chailatte! Meeeen, jag får väl ta och baka en LCHF-kladdkaka till helgen och vispa grädde till.
Tänkte jag skulle se om jag kunde göra egen LCHF-glass också. Fick ju en jättefin glassmaskin i julklapp av mamma och pappa, den får man ju inviga! :)

T

1 kommentar:

  1. Ojoj....handlade du ingenting ;o? Kanske berodde det på huvudväärken, haha.

    SvaraRadera