fredag 27 januari 2012

Fredag är här..

Äntligen fredag! :) Spelar egentligen ingen roll hur bra vecka man har haft, eller hur snabbt den gått. Det är alltid lika skönt med fredagskänslan! Idag ska jag jobba eftermiddag och börjar om ca 50 minuter. Jag har varit och handlar, fixat lite inför hälsoundersökningen på måndag och nu har jag precis käkat ägg-röra till lunch. Tänkte jag skulle städa lite här hemma så man slipper det ikväll när man kommer hem.

Ikväll är det "halv åtta hos mig" - grekisk afton är det ikväll! Spännande, kan tänka att det blir mycket gott ! Och med det trevliga sällskapet kan det inte bli annat än bra liksom !

Det blev ett kortis inlägg nu, skriver kanske mer ikväll, annars får ni en ny uppdatering imorgon

Ha en fortsatt underbar fredag!
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar