fredag 13 januari 2012

"halv åtta hos mig.."

Jobbade igår, 9-13:15, sen var det "möte"-dags. Givande och hur mysigt som helst!
Sen hem, packa träningskläder och kvällskläder, andas, fixa lunch till dagen efter, andas och äta lite smått. Sen iväg på Zumba träning.
Efter det vara det L's tur att ha "halv åtta hos mig" och som bjöd thailänds afton! (bilder nedan)

Zumbaträningen har jag verkligen saknat, för det är så otroligt skoj alltså! hopp, studs, vick på rumpan och lite annat smått och gott! Hur underbart som helst. Där var ett gäng grabbar i blandade åldrar som blivit anmälda av (vad jag tror var en) kollega. Inte en takt-känsla i kroppen, så en del stela rörelser från dem, gjorde passet mer leende-givande :)

Idag har det varit en helt otrolig dag. Kidsen har varit övverallt och ingenstans. Där sitter man och blir "frisyrad" (av typ 5 ungar) i håret med vårt nya frisyr-set, ont i håret gör det, samtidigt som man ska försöka hålla de andra lugna! Fredag i all ära, men idag har det slitit på mitt tålamod! Helgen var väl kommen alltså!

Ett bamsestort grattis till Farbror som gifte sig idag! 


Otroligt god fördrink, (med en glimt av den fina bordsdekorationen)

Värdinnan i egen hög person, som gick all in när det kom till temat "THAILAND"

Förrätt: Friterade räkor och friterade lökringar

Hemmagjord thaigryta, nudlar och grönsallad vid sidan om. Pinnar att äta denna rätten med!

Mangosorbé, tärnad mango, kiwi, stjärnfrukt och en klick chili ovanpå

Underbart trevligt hade vi!


En del säger att man är vackrare utan smink och så. Men när jag la ihop 2 bilder jag tagit inser jag att de som säger så måste ljuga! Här är en bild där jag har absolut inget smink, håret vått och uppsatt. Och den andra är då när jag är sminkad, håret i fix och ett gulligare leende på läpparna! Se på dessa två bilder, och säg vilken jag är "vackrast" på. Bild 2 om du frågar mig! ;) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar