tisdag 10 januari 2012

Bara en vanlig tisdag..

Idag har varit en vanlig tisdag..
Blev ägg och bacon till frukost, min kycklingcurrygrytasoppa till lunch, en halv kopp tea på stan, bär-smoothie innan träningen, och nu till sist köttfärssås och vitkål - mumms!

Testade på ett nytt pass idag "Dance" heter det, precis vad det är DANS! En sjukt engagerad instruktör som körde hårt med oss på en gång. Men det var bra, för jag svettades så det droppade av mig, och det är ju lite det som är meningen med träning ;) Så jag är nöjd!
Imorgon ska jag prova på "Aqua-Zumba" får väl leta rätt på min bikini antar jag :)



Älskar denna låten :) "I forgive you for what you have done, if you say that I'm the one"


Imorgon jobbar jag lång dag 8-16:30 (Jag vet att det är en "normal" arbetsdag för många ;)

Känner mig positiv till träningen nu! Speciellt när jag fått hjälp av jobb med 2 träningstillfälle i veckan! Funderar starkt på att köra rehab tisdagar och torsdagar direkt efter jobbet - löpbandet en timme eller så :)

T - Nu har jag gjort det - får se hur detta utvecklar sig :) SPÄNNANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar